Motywacja w pracy zdalnej

Menadżer powinien mieć świadomość motywów, którymi kierują się jego pracownicy.
Fot. Pixabay
Fot. Pixabay

Negatywne nastawienie, bierność, wsobność – jak radzić sobie z takimi cechami pracownika i pomóc mu stać się efektywnym i potrzebnym członkiem zespoł? Wielu menadżerów musi sobie radzić z takim wyzwaniem w nowej rzeczywistości pracy zdalnej. Jak mu sprostać radzi Katarzyna Lorenc, prezeska BIZYOU, LU-BI, ekspertka BCC ds. rynku pracy oraz zarządzania i efektywności pracy.

Budowa silnych relacji i integracji przy pracy w rozproszeniu oraz przeformułowanie funkcji liderskich, by odpowiadały na wyzwania współczesności to dwa z ośmiu wyzwań branży HR na ten rok, które wspólnie sformułowali eksperci zrzeszeni wokół Business Centre Club. Wśród nich Katarzyna Lorenc, które przedstawia kilka wskazówek dla liderów zespołów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts
Czytaj więcej

W pandemii nie nadążamy za potrzebami rynku pracy

Rozmowa z adwokatem Joanną Torbé, ekspertem BCC ds. prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, przewodniczącą Zespołu Roboczego ds. Legalizacji Pobytu i Zatrudniania Cudzoziemców działającego przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorstw.